Toturial dapatkan bitcoin free di Contract-Miner

Free Bitcoin
Contract-Miner 

Jom join contractminer untuk mining bitcoin secara berterusan 

πŸ‘‰ Free 500 Mhs dan anda boleh dapat claim satoshi faucet setiap 5 minit.
πŸ‘‰ Setiap 30 minit claim 1 Mhs power mining. setiap claim melayakkan anda dapat EXP untuk naik tahap level seterusnya..
πŸ‘‰ Purata 1000 Mhs dapat 785 satoshi sehari. gunakan akaun free dahulu boleh upgrade kemudian.
πŸ‘‰ extra bitcoin dgn click iklan advertise
πŸ‘‰ Min pengeluaran 1 satoshi instant withdraw ke Faucethub atau Xapo..

Dalam kotak merah "Right now 1000 Mhs will earn you 785 satoshi per day!" bermaksud jika anda baru sahaja join anda akan terima 500 Mhs dan anggaran pendapatan sitoshi diatas adalah separuh dari hasil power mining anda. Kadar 1000 Mhs = 785 satoshi berubah-ubah mengikut harga pasaran Bitcoin. Jika harga bitcoin naik, 785 satoshi tu mungkin akan turun kepada 715 atau kemana jumlah lain. Dan apabila bitcoin turun harga kemungkinan 785 boleh lebih ke 1 ribu lebih. Ini adalah dari pengalaman saya di Contract-Miner sebelum ini.

Step pertama sekali untuk mendapatkan bitcoin di Contract-Miner anda perlu klik "Create Contract". Seperti yang anda lihat pada gambar diatas, ada 9 senarai tier dan reward, masa dan EXP berbeza-beza. Akaun saya di Contract-Miner nie baru di Tier 4, dan saya boleh pilih tier mana yang saya hendak buat contract untuk mendapatkan reward mengikut kehendak masa saya. Sekarang klik pada "Create Contract" dan tunggu complete contract tu pastu anda kena isi caphtca untuk mendapatkan satoshi.



Sementara tunggu masa complete contract tu, kita pergi ke laman Mhs Faucet untuk claim power mining


Setiap 30 minit sekali anda boleh claim Mhs. Anda akan dapat kadar Mhs seperti transaksi mereka yang tertera diatas. Apabila anda claim Mhs anda juga akan mendapat EXP mengikut persen level anda. Lepas claim Mhs Faucet nie kita pergi ke laman utama untuk buat semakan contract miner kita tadi tu.


Nampaknya contract miner tadi dah selesai..Sekarang klik kat Get Paid! nanti keluar page macam gambar dibawah untuk isi captcha.


Lepas anda klik verify tu nanti akan keluar natification success..dan ulang buat contract miner semula..

Daftar Disini

Dihalaman yang sama anda juga boleh dapat extra satoshi dengan klik iklan di ptc wall. Contoh pengiklan seperti gambar dibawah..

Setelah selesai step2 yang perlu dilakukan kat Contract-Miner nie kemudian anda boleh pergi ke halaman page My Task. Setiap task mempunyai reward satoshi dan boleh claim setelah task anda berjaya..



πŸ‘‰ Contractor Home = Untuk claim faucet satoshi
πŸ‘‰ Mhs Faucet = Untuk claim power mining setiap 30 minit
πŸ‘‰ Shop = Untuk beli Mining Hardware. Lebih banyak miner dan besar hash power anda, pendapatan anda lebih baik.
πŸ‘‰ My Property = Free Parent house (10 storage miner) selamanya.
πŸ‘‰ Agency = Untuk sewa storage miner yang lebih banyak dari parent house.
πŸ‘‰ Bit Market = Untuk Jual beli Miner
πŸ‘‰ My Task = Reward pencapaian anda

Daftar di Contrac-Miner πŸ‘‰contract-miner.com

http://www.contract-miner.com/?r=18813946585997a38dc6788

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Cara pantas dapatkan 13 crypto dengan EsFaucet setiap 5 minit

Assalamualaikum dan selamat sejahtera, kepada yang baru jumpa blog ini selamat datang dan selamat berkenalan. Dah lama tak buat artikal, ras...